Saturday, October 30, 2004

應做唔做走去做網頁

哈哈...這邊廂不停說做論文做到死死下, 那邊廂學人走去做網頁,真抵死!呢個人都係唔抵可憐架啦!! 但無計啦, 好枯燥的不見天日式寫論文同返學, 會叫人身心俱疲, 斷絶六親! 剛收到香港朋友送過來的這個blogger, 一看之後竟然愛上了它, 覺得它好用好玩, 玩到愛不釋手.... 整下整下, 整左幾件出來! ...出事啦!! 哈哈...但係又令到我鬼死咁開心, 成個人生猛晒, 做論文都醒神些! 這成為了我一個動力, 叫自己快些寫完論文, 可以把我在神學課程的所思所想整理下來, 又可以把過去在倫敦的文化生活好好整理下...想起都開心. 不過,玩時玩, 我又要返去繼續同methodology 搏鬥啦...... 仲有幾多? 仲有一半囉!!! 這幾個blogs 係用來鼓勵自己之餘, 同世界「接軌」架!!(接鬼咩!!) 喂....留個言比我, 等我開心下啦, 唔該!! :p

No comments: