Thursday, April 14, 2005

所謂神的心意

有些基督徒,不太問是否神的心意。 也許他們不敢問、亦不想問。 有些基督徒,不太問是否神的心意。 也許他們信心較強, 相信所行的每一步都係神的心意,不用多問。 我這個基督徒,偏偏最愛問是否神的心意, 也許代表著我的膽小蛇"grair" --最怕阿神唔li-ke我。 剛剛跟朋友icq,談起自己近日好似又收到靈風,好像要在倫敦做點青少年工作。這是我要留在倫敦的目的嗎?我又問,這是否神的心意。 通常我的心情七上八落,係因為我feel 到又有野要做,但係我又唔係真係別人眼中咁勤力,唔係真係咁想做。成日都好想係我自己收錯「風」,咁就唔洗做啦。 但朋友說,我的骨子裡仍是愛作工的。 我就想,我的骨子裡,也許是有上帝創造的形象。 但骨子外的這個,更能反映真我。 原則上,我什麼都不太想做。因為我不是一個有很強慾望的人; 理性上,卻知道有很多事情是我應該去做的; 本性上,我是一個愛發夢的人,總有很多怪主意; 靈性上,總感到有一股感召,叫我去實踐信仰的使命…… 基於以上特性,乜野對我係神的心意呢?哈哈......我就想出也許只屬於我的方程式來: 處境一:神好li-ke,我好li-ke,大家happy  例:倫敦求學記 處境二:神好似li-ke,我一般li-ke,最終都算happy  例:倫敦尋工記 間中會有一些意念或聲音浮過腦海,我就會問,「阿神,你叫我呀?」 在生活中我會試著跟住那意念多行幾步,看看是否祂的安排; 看似越近祂的安排,通常我的心會越不安, 因為都係果句,最好唔洗做。 外表好似想相信係神的心意,但實際又最想唔係, 嘻嘻....咁我就可以同神講,我做左我要做架啦,個環境唔配合架咋。 在我感到不安(又未致悲傷)的情況下,事情如果向著那意念進發, 我相信,那就是我所謂的神的心意吧! 唔知呢次倫敦事奉記又點呢?只有走著瞧!

4 comments:

charwong said...

睇來你真係麻麻鍾意呢個新挑戰喎...
但又好似唔做好似唔知點咁...係咪讀書讀得耐唔想做野...? 定係你對呢個新挑戰有少少擔心...怕自己心情handle唔到?

無論係點,除了祂會支持你之外,我都會支持你!!

Anonymous said...

HIHI my dear sister.
first time to leave you message le!
其實我都好認同你所講,要問上帝心意,有時都係出於好怕自己行錯,一方面怕上帝鬧,另一方面其實反映自己好怕輸。

反省過後,發覺以前成日會所謂問神心意,又覺得聽唔到而唔去行,現在會多點覺得上帝的心意is everywhere,或許只要讀多d聖經,即刻明晒!

(希望你能看到我的中文字,因為win xp時常發神經)

Unknown said...

阿康,我都係咁話,尤其係做到眼紅紅又反胃,就自然然會諗,唔駛做就好咯。

::Pakkin::

Dot said...

dear cream: 真係, 讀左年幾書, 過慣左逍遙生活, 真係幾唔想做野. 面對新挑戰又真係有點緊張....哈哈...知我者莫若你也.

hong & pakkin: hor hor....好似你地咁鬼辛苦, 我宜家諗起都有點怕.

sister: i can not only read your written words, but also the hidden ones!! hehehe....wait and see, trust and obey!!


dear samson: 我相信每個人理解神的心意總有他/她與神獨特的「默契」,也有一份從遵行祂腳步而來的平安和喜樂. 也許有時不是太li-ke 的(可能就是個人的喜好), 但總的來說都是happy 的(也許就是覺得順服神的喜樂吧).
無論A 好 B 好, 相信你總有自己尋求神而來的印証, 以致所行的每一步都輕省愉快呢.